Tuturor ne plac petrecerile reușite, însă petrecerile cu adevărat reușite presupun mult timp investit și mâna unor oameni experimentați. Serviciul de organizare evenimente presupune definirea tematicii unui eveniment, fie el petrecere privată, aniversare sau eveniment corporate, organizarea acestuia până în cele mai mici detalii și coordonarea întregii planificări. Împreună vom organiza evenimente memorabile pentru dumneavoastră și invitații pe care îi veți avea alături.

Petreceri

Vă felicităm pentru cea mai mare realizare a vieții voastre! Știm că viața voastră s-a umplut de multă fericire si că vă doriți un moment unic și memorabil pentru copilul vostru. Fie că aveți nevoie de sprijin în organizarea botezului, fie că vă doriți o tematică inedită pentru petrecere sau doar un eveniment simplu, dar bine organizat, suntem pregătiți să vă fim alături.

Serviciul de event planning pentru botez presupune:

Consultanță și planificare:

• definirea stilului evenimentului;

• stabilirea bugetului și repartizarea acestuia în funcție de priorități;

• stablirea numărului estimativ de invitați;

• recomandări de furnizori și negocierea contractelor;

• vizionări – locație, biserică, servicii foto-video, muzică etc.

Concept și design

• stabilirea paletei de culori;

• stabilirea recuzitei pentru decor acasă , la biserică, în locația petrecerii;

• concept aranjamente florale – lumânări, cristelniță, locație petrecere etc;

• creație de produse pentru print – numere de masa, place-cards, meniuri, invitații;

• concept și design fruit bar, candy bar, mărturii, etc.

Planificare și coordonare

• realizarea listei de to do-uri până în ziua botezului și stablirea termenelor limită;

• contactarea, selectarea și coordonarea furnizorilor;

• programări pentru vizionări la restaurant, cofetărie, muzică, servicii foto-video etc;

• managementul invitatilor – confirmări, așezare la mese;

• stabilirea programului pentru ziua botezului;

• coordonarea momentelor din ziua botezului (momente artistice pentru copii, servirea mâncării, prezantarea tortului etc);

• coordonarea momentelor la nuntă (servirea mâncării, momente artistice, prezantarea tortului etc);

Solicită o ofertă personalizată pentru prima petrecere a copilului tău!

Contacteaza-ne!

Petrecerile private sunt un bun mod de a marca momente simbolice din viața ta – cerere în căsătorie, logodnă, majorate, aniversari etc. Fie că este vorba despre un eveniment cu 2, 10 sau 50 de persoane, împreună putem face o petrecere memorabilă. Mai mult decât a organiza efectiv o petrecere, ne concentrăm să creăm scenarii și decoruri unice. Credem că astfel de momente-cheie ale vieții merită mai multă originalitate, pentru ca tu și invitații tăi să vă aduceți aminte cu plăcere de o petrecere unică.

Serviciul de event planning pentru petreceri private presupune:

• definirea stilului evenimentului și a elementelor de decor;

• concept aranjamente florale;

• stabilirea bugetului și repartizarea acestuia în funcție de priorități;

• stablirea numărului estimativ de invitați;

• recomandări de furnizori și negocierea contractelor;

• contactarea, selectarea și coordonarea furnizorilor;

• managementul invitatilor – invitații, confirmări;

• în funcție de amploare, coordonarea momentelor din ziua evenimentului;

Tipuri de petreceri • Cereri in căsătorie

• Petreceri de logodnă

• Petreceri de burlăcițe

• Nunta de argint, aur sau diamant • Majorate

• Aniversări

• Petreceri surpriză

• Petreceri de pensionare De ce sa lucrezi cu noi pentru petrecerea ta privată? • Pentru că suntem creativi și putem transforma lucrurile, locurile și momentele banale în decoruri și scene memorabile.

• Pentru că suntem de părere că evenimentele de calitate nu trebuie să fie neapărat scumpe. Din păcate, datorită serviciilor fără valoare oferite de concurență la prețuri foarte ridicate, s-a creat falsă concepție că serviciile mele, fiind de calitate sunt foarte scumpe.

Vrei să organizezi o petrecere memorabilă sau să faci o surpriză cuiva drag?

Contacteaza-ne!

Serviciul de event planning pentru evenimente corporate presupune:

Consultanță

• definirea stilului evenimentului și identificarea tematicii;

• stabilirea bugetului și repartizarea acestuia în funcție de priorități;

• stablirea numărului estimativ de participanți;

• recomandări de furnizori și negocierea contractelor;

• stabilirea meniului

• vizionări ale serviciilor furnizorilor – catering, muzică, piese decor, locație, muzică, foto-video etc.

De la primele idei până la coordonarea întregului eveniment, lucrăm alături de clienții noștri pentru a crea și organiza evenimente corporate unice, punându-le la dispoziție toată atenția noastră pentru detalii, ideile creative și experiența profesională. Alături de reprezentanții companiei dumneavoastră vom crea și implementa tematici și decoruri aliniate culturii companiei și caracteristicilor de brand. Evenimente corporate

• Cocktailuri

• Recepţii

• Lansări de firmă

• Lansări de produse

• Aniversarea companiei

• Petreceri tematice de sărbători (Crăciun, Revelion, Paște)

• Gale și evenimente caritabile

Concept și design

• stabilirea paletei de culori;

• stabilirea recuzitei pentru decor;

• concept aranjamente florale (dacă este cazul);

• concept și producție elemente de papetărie – invitații, meniuri,place-cards etc;

• concept și design fruit bar, candy bar (dacă este cazul);

Planificare și coordonare

• realizarea listei de to do-uri până în ziua evenimentului și stablirea termenelor limită;

• contactarea, selectarea și coordonarea furnizorilor;

• managementul invitatilor – confirmări, transport, cazări, așezare la mese;

• stabilirea programului în ziua evenimentului;

• coordonarea momentelor-cheie ale evenimentului (servirea mâncării, momente artistice, înmânări de premii sau diplome, discursuri etc);

Când este potrivit să apelați la serviciile unui event planner pentru un eveniment corporate?

• Atunci când reprezentați un brand care se respectă și care trebuie să aducă evenimentul la adevărata valorare a companiei;

o Când nu aveți în interiorul companiei resursele umane, tehnice sau financiare necesare organizării unui eveniment Angajații companiei pot avea alte atribuțiuni decât acelea de a organiza un eveniment iar costurile pot fi reduse prin implicarea unui specialist în organizarea de evenimente;

o Când aveți nevoie de idei creative care să exprime personalitatea companiei sau să respecte un anumit buget; Vreți să organizați un eveniment corporate impecabil și unic?

  Contacteaza-ne!

Absolvirea unei etape a sistemului educaţional reprezintă un moment unic şi simbolic pentru fiecare dintre noi. Deşi pare un eveniment comun, an de an, emoţia elevilor, studenţilor şi a părinţilor atinge cote maxime în ziua absolvirii şi a banchetului. Pe cât de mare este importanţa momentului pe atât de mare este şi complexitatea organizării unui eveniment de calitate, memorabil şi capabil să transmită unicitatea ocaziei prin toate componentele. Complexitatea evenimentului este dată de durata lungă (de la cursul festiv, până a doua zi dimineaţă după petrecere) de diversitatea categoriilor de invitaţi (elev/studenţi, părinţi, profesori) şi de multitudinea de momente care trebuie incluse în program (discursuri, înmânări de diplome şi premii, felicitări etc.)

Serviciul de event planning pentru absolviri presupune:

Consultanță

• definirea stilului evenimentului și identificarea tematicii;

• stabilirea bugetului și repartizarea acestuia în funcție de priorități;

• stablirea numărului estimativ de participanți;

• recomandări de furnizori și negocierea contractelor;

• stabilirea meniului

• vizionări ale serviciilor furnizorilor – catering, muzică, piese decor, locație, muzică, foto-video etc.

Tipuri de evenimente corporate pe care le organizam:

• cursuri festive pentru elevi şi studenţi;

• banchete pentru elevi şi studenţi;

• reuniuni de clasă la 10, 20 sau 25 de ani de la absolvire.

Concept și design

• stabilirea paletei de culori;

• stabilirea recuzitei pentru decor;

• concept aranjamente florale (dacă este cazul);

• concept și producție elemente de papetărie – invitații, diplome, meniuri, place-cards etc;

• concept și design fruit bar, candy bar (dacă este cazul);

Planificare și coordonare

• realizarea listei de to do-uri până în ziua evenimentului și stablirea termenelor limită;

• asigurearea logisticii;

• închiriere roba, toca;

• realizarea eşarfelor personalizate;

• contactarea, selectarea și coordonarea furnizorilor;

• managementul invitatilor – confirmări, transport, cazări, așezare la mese;

• stabilirea programului în ziua evenimentului;

• coordonarea momentelor-cheie ale evenimentului (discursuri, înmânări de diplome, momente artistice etc); Vă doriţi o zi de absolvire sau reuniune unică şi memorabilă?

Contacteaza-ne!

Skip to toolbar